Este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să solutionam toate reclamaţiile cât mai repede posibil, termenul legal fiind de 30 de zile lucratoare.

Orice reclamație referitoare la produsele achizitionate, atitudinea personalului nostru sau probleme aparute din cauza transportului, poate fi facuta la adresa de e-mail office@acaybeauty.ro impreuna cu dovezile care sustin afirmatiile dvs (poze, inregistrari video, etc.).

Reclamatiile formulate fara dovezi nu sunt luate in considerare.

De asemenea, NU NE ASUMAM RESPONSABILITATEA UTILIZARII PRODUSELOR NOASTRE DE CATRE PERSONAL NECALIFICAT.

Solicitarea returului

In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti, prin e-mail office@acaybeauty.ro, sau la telefon 0743 925 562

Cererea de retur va fi inregistrata de noi, ulterior iti vom trimite curierul pentru ridicarea produselor.

Odata depusa reclamatia veti fi contactat/a telefonic pentru a va prezenta metodele de solutionare.